לא נחים: מתגברים הניסיונות להונאת לקוחות חברת החשמל דרך מסרונים

חברת החשמל מתריעה שוב: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות ״להסדיר את חובם״ באמצעות קישור המוביל לתשלום בכרטיס אשראי.

מזה מספר חודשים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד ( מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

לא נחים: מתגברים הניסיונות להונאת לקוחות חברת החשמל דרך מסרונים

מהחברה נמסר כי "היום שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות – הכוללות קישור להקשת תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של חברת החשמל . מיד לאחר הקשת תעודת הזהות הלקוח מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.

"חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il. בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון .

"אין להתייחס או להשיב לפניה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים".

בחודשים האחרונים ניסו גורמים עויינים לבצע מהלכים דומים נגד לקוחות החברה. באמצע יוני נעשה ניסיון אחר להונאה על פרטי לקוחות וכרטיסי אשראי עם הודעת SMS אחרת שהובילה להשארת פרטים – כאמור גם אז היה מדובר באתר מזויף.

לפני כחודשיים התקבלו בחברת החשמל התראות מלקוחות אשר קיבלו דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית.

Print Friendly, PDF & Email

רק מה שמעניין וחשוב לדעת! הצטרפו לוואטסאפ העדכונים של ניוזרום - בלי חפירות, רק דיווחים:

נגישות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן